Druga međunarodna konferencija „Marketing u farmaciji” održana je 24-25.04.2009. u HPKC Galleria.
Strategija i planovi razvoja apotekarskog sektora Srbije, novine u farmaceutskim uslugama, savetodavna uloga i odgovornosti farmaceuta u informisanju pacijenata - korisnika usluge, važnost kontinuirane edukacije i timskog rada, sagledavanje postojećih problema i rešenja primenjena u okruženju, neke su od tema o kojima se govorilo na konferenciji „Marketing u farmaciji: standardizacija metoda u promotivno propagandnim farmaceutskim porukama“.
Na panelima i interaktivnim radionicama učestvovali su uvaženi profesori beogradskog i novosadskog univerziteta i farmaceutski stručnjaci iz Srbije i inostranstva.
Organizatori ovogodišnje konferencije su Apoteka Subotica, Farmacija-plus, Farmaceutska komora Srbije i ZU Farmanea, uz podršku Velefarm A.D. Holding kompanije, Galenike A.D. i drugih predstavnika farmaceutskog sektora.
Povezano sa temom:
Marketinške poruke apotekarskog sektora Srbije